elke dag is weer een avontuur - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Helma Kloes - WaarBenJij.nu elke dag is weer een avontuur - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Helma Kloes - WaarBenJij.nu

elke dag is weer een avontuur

Door: helmavanderkloes

Blijf op de hoogte en volg Helma

08 Oktober 2013 | Australië, Katoomba

Nog steeds geen Wifi en onze laptop is leeg dus even via mijn mobiel een kort berichtje. Het gaat hier helemaal Super, we vertrouwen de auto inmiddels op en top. Hij kan enorme bergen beklimmen in 30 graden, we rijden over gravelwegen en hij laat ons niet in de steek dus ons vertrouwen is terug! Iedere dag is eigenlijk weer een groot avontuur. We weten niet waar we terecht komen en het weer is hier iedere dag weer afwachten nou ja dat is een groot woord maar we hebben al twee keer in een enorme tropische storm gezeten met enorme hagelstenen en een uur later zitten we weer aan het strand. Heb al een aantal keer doodsangsten gehad, maar vik kent die angsten niet, die rent buiten in het rond met onze go pro camera, naja dat vult elkaar goed aan zal ik maar zeggen haha. Bosbranden zoals we eigenlijk al wisten zijn, dagelijkse kost, maar best eng als je met je tentje tussen de bossen staat en het vuur ruikt en het as naar beneden dwarrelt
maar goed we hebben al veel mooie national parken gezien, die. Natuur is hier zo indrukwekkend en vaak slapen we ook in een van deze parken, zo gaaf! We hebben al walvissen, dolfijnen, dingo s, kangoeroes, enorme hagedissen, Super mooie vogels waarvan ik niet wist dat ze bestonden gezien! Vandaag een boom vol met wel honderden grote vleermuizen gezien. We zijn naar de top van een berg gereden met een prachtig uitzicht, vraag niet hoe we er zijn gekomen (haarspeldbochten en uitzicht op de afgrond haha). Door een tropisch regenwoud gewandeld.

nou het wordt toch een lang verhaal op deze manier en kan nog wel even verder gaan zo, maar wij gaan ons eten bereiden haha

lieve groetjes van ons! Xxx

• 09 Oktober 2013 - 20:15

Angelique:

Hee jongens wat een avonturen weer. Ik kreeg er de kriebels van. Viktor en haarspeldbochten

• 09 Oktober 2013 - 20:18

Angelique:

Jammer Vik en Helma, ik had een heel verhaal getypt hierboven maar om mij onduidelijke redenen zijn er maar 2 regels weergegeven.
    De laatste waren; veel plezier en wees voorzichtig. De rest dan maar volgende keer.

• 09 Oktober 2013 - 20:26

Philip Smits:

Hallo Helma en Vik, net terug uit Bordeaux, lees ik jullie verslag, opwindend! Ik hoop dat jullie mooie foto's maken. Vik check regelmatig vloeistoffen en remmen, belangrijk in de bergen. Hoe veel dagreizen zijn jullie van het Great Barrier Reef? Vik, al crocs gezien? Heel veel plezier verder, wij gaan nu weer het ritme Den Haag/Drunen oppakken. Groet, pa