Aankomst Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Helma Kloes - WaarBenJij.nu Aankomst Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Helma Kloes - WaarBenJij.nu

Aankomst Sydney

Door: Helma van der Kloes

Blijf op de hoogte en volg Helma

17 September 2013 | Australië, Sydney

Nou het eerste berichtje van ons. We zeggen net tegen elkaar we zijn hier eigenlijk niet zo goed in haha
Maar we kunnen in ieder geval zeggen dat we een goede reis hebben gehad, maar wat een lange vlucht zeg was blij dat ik er was!
Gister konden we gelukkig wat eerder het hotel in, 12.00 uur. Eenmaal op onze kamer sliepen we eigenlijk gelijk, werden in de avond een keer wakker, maar niet de energie om eruit te gaan om wat te gaan eten, we wilden alleen maar slapen!! Maar heel logisch, werden we natuurlijk rond 00.00 uur wakker, in NL is het dan 08.00 uur. We moeten nog even onze Jetlag zien kwijt te raken.
Net ontbeten in de mac met een overheerlijke burger:p Voorheen ging ik over me nek wanneer mensen dit deden, maar nu ben ik zelf zo iemand die het doet haha maarja eenmalig we hebben net gelukkig een bakker ondekt.
Gister al wat info opgedaan over een auto, vandaag willen we een beetje rond gaan kijken waar we een auto gaan kopen. Waarschijnlijk wordt het toch een VAN (klein busje waar je in kan slapen). Ons plan wordt nu al wat aangepast:p we willen waarschijnlijk deze week al een stuk omhoog langs de oostkust t/m Cairns. Dan willen we in december weer terug zijn in Sydney. Dit ivm. het weer (het is hier nog geen strandweer) Maar leuke bijkomstigheid is natuurlijk ook dat we oud en nieuw en kerst in Sydney kunnen vieren:D!

Gister een paar uurtje in Sydney gelopen, wat een geweldige stad! Super mooie parken en gebouwen maar goed vik en ik gaan nu opzoek naar een auto

Laterrrrr en lieve groetjes van ons!

  • 18 September 2013 - 16:35

    Wilma Van Der Kloes:

    Hoi luitjes,
    Wat leuk omdat te lezen. Slim om een busje te kopen dan heb je altijd een slaapplaats. Hier gaat alles goed. Ik hoop dat het is gelukt met het versturen van dit berichtje. Zoals je weet ben ik niet zo, n techneut op de pc. Een dikke kus voor jullie beiden en we horen weer van jullie. Liefs van ons. Mama xxx

  • 18 September 2013 - 17:32

    Jiska:

    Heei Hem en Vik,,
    Haha nou ik vind jullie best goed in verhalen typen hoor!! Klinkt allemaal super leuk, ben benieuwd hoe de VAN er uit komt te zien! Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en hopelijk wennen jullie snel aan het tijdsverschil! Heel veel plezier en kijk alweer uit naar het volgende verslagje! Have funnn!! xx

  • 19 September 2013 - 22:49

    Ina Raterink:

    hoi helma wat super om zo een reis te maken ik wens je een hele mooie reis en ik ga je zeker volgen liefs ina

  • 20 September 2013 - 20:56

    Anja:

    Hoi Helma, je kent mij niet maar ben collega van je ma, mijn dochter zit sinds 17 juni in Australië is nu in Cairns tot eind van het jaar en dan gaat ze verder reizen. Dus vind het ook leuk om jullie gevolgen. Heel veel plezier en geniet vooral. Gr. Anja

  • 21 September 2013 - 08:08

    Sonja:

    Helma en Victor.
    Het klinkt goed!veel plezier.
    Grt Son

  • 22 September 2013 - 12:20

    Jacqueline Van Der Poel:

    Hoi Helma wat een superreis gaan jullie maken. Ik wens jullie een hele mooie tijd en veel geluk toe. groetjes Jacqueline

  • 24 September 2013 - 06:26

    Helma Van Der Kloes:

    Iedereen die een berichtje heeft gestuurd, super leuk om te lezen!!
    En bedankt voor het wensen van een goede reis, dat zal zeker goed komen:D!

    Liefs Helma en Viktor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Helma

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 18505

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 14 April 2014

Indonesie

07 Januari 2014 - 10 Februari 2014

rondreis Nieuw Zeeland

15 September 2013 - 09 Februari 2014

Rondreis Australie

Landen bezocht: